حرف مردم

با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارش زای قوی، مسئولان شهرداری برای مکان هایی که با اندک بارش تبدیل به دریاچه می شود تمهیداتی بیندیشند.
کالا برگ جدید نفت اعلام شده است اما خبری از نفت آن نیست، مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان رسیدگی کنند.
شهرداری ها معمولا برای بهسازی، مرمت و زیباسازی شهرها، کارها را به روزهای پایانی سال محول می کنند یا به بهانه نبود بودجه هیچ ابتکاری برای ورود به سال جدید ندارند!
هنوز برای صف های پمپ بنزین های زاهدان فکری نشده است و مردم باید ساعت ها معطل شوند.
از زمان توزیع گوشت منجمد و گرم یارانه ای، بسیاری از مردم موفق به دریافت آن نشده اند، برای این دسته از افراد هم فکری بشود.
ساعت دقیقی برای جمع آوری زباله های شهری از سوی شهرداری تعریف نشده است و مردم برخی نقاط شهر زاهدان برای تحویل زباله های خود با مشکل روبه رو هستند، ضمن این که سطل های زباله مکانیزه نو هم کمتر به چشم می خورد.
 مسئولان امر فکری برای جمع آوری و ساماندهی دست فروشان مرکز شهر به ویژه خیابان های شریعتی، امیرالمومنین(ع) و امام خمینی(ره) و سعدی بکنند.
هنوز سهمیه نفت سفید قبلی در برخی نقاط سراوان توزیع نشده است.
وضعیت آرامستان محمد رسول ا...(ص) به لحاظ غسال خانه، فضای سبز و بسیاری موارد دیگر نامناسب است.
قیمت برخی کالاهای عرضه شده در فروشگاه هایی از زاهدان که در مواردی نیز فروشگاه های زنجیره ای است بالاست. مسئولان به این مکان ها برای رسیدگی بازرس اعزام کنند.
برخی پارک های زاهدان نیازمند زیباسازی و تجهیز به لوازم بازی برای کودکان است.