حرف مردم

به دلیل گرانی ها یک ماه است که نتوانستم برای خانواده حتی یک کیلوگرم میوه بخرم، یک‌شنبه شب گذشته به اصرار فرزندم به یکی از خودروهای میوه فروشی حاشیه خیابان مزاری برای خرید انار مراجعه کردم، به دلیل این که قیمت آن زیاد و پولم کم بود و برای این که شرمنده فرزندم نباشم، توانستم فقط سه عدد انار بخرم!
نیروی انتظامی در جاده های استان از تردد خودروهای بدون پلاک جلوگیری کند.
با توجه به شرایط موجود اقتصادی انتظار می رود حقوق ثابت کارگران و کارمندان هم افزایش پیدا کند تا عدالت برقرار شود.
قیمت یک کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار مشترک به چهار هزار تومان و در برخی مغازه ها به پنج هزار تومان رسیده است. گرانی ها سرسام آور شده است.
مسئولان برای جمع آوری ماسه ها از محورهای روستایی و مقابل منازل مردم در منطقه سیستان به موقع اقدام کنند تا حداقل اندکی از مشکلات آن ها کم شود.
با افزایش قیمت ها و نابه سامانی بازار، متأسفانه تقاضای مردم برای خرید زیاد شده است، یکی از دلایل آن هراس از گران تر شدن کالاهاست. کاش مسئولان برای سامان‌دهی وضعیت موجود چاره ای اساسی بیندیشند.
به نظر می رسد تعرفه آب در زاهدان بدون اطلاع رسانی افزایش پیدا کرده است، آیا انصاف است برای مصرف یک ماه آب شور قبض 220 هزار تومانی صادر شود؟ در حالی که مصرفمان هم مانند ماه های گذشته بود ولی شاهد افزایش چند برابری آن بودیم.
بیکاری در منطقه سیستان به معضلی جدی تبدیل شده است، دیگر برخی از مردم نه شرایط کشاورزی دارند و نه فرصتی برای اشتغال تا بتوانند هزینه های معیشت خود را تامین کنند.
مخازن جمع آوری زباله ها در زاهدان به مکانی برای انتشار میکروب ها و آلودگی ها تبدیل شده است. چرا شهرداری برای نظافت این سطل ها اقدام نمی کند؟