حرف مردم

شهرداری برای جمع آوری زباله در خیابان فروغ زاهدان برنامه منظم تری داشته باشد. به دلیل این بی برنامگی اکثر کوچه های این خیابان خاکی و پر از زباله است.
مردم برخی از روستاهای بخش لاشار نیکشهر با کمبود آب مواجه هستند و در شرایط سخت بی آبی زندگی می کنند.
به نظر می رسد نظارت ها بر نرخ پوشاک در بازار زاهدان بسیار ضعیف است، برخی از فروشنده ها از برچسب قیمت هم استفاده نمی کنند.
کوچه های خیابان شهید رجایی زاهدان خاکی است و برخی از کوچه ها به محلی برای دپوی زباله ها تبدیل شده است. شهرداری به وضعیت این کوچه ها رسیدگی بیشتری داشته باشد.
چرا اداره برق برنامه قطع برق نقاط مختلف زابل را اعلام نمی کند؟ این موضوع به یک معضل جدی برای مردم تبدیل شده است.
تعداد مخزن های زباله در برخی از خیابان های چابهار بسیار کم است و بسیاری از مردم مجبور می شوند زباله های خود را در کنار خیابان رها کنند.
گرمای سالن های ورزشی ایرانشهر امانمان را بریده است، مسئولان اداره ورزش و جوانان به فکر تجهیز سالن ها به سیستم سرمایشی باشند.
خیابان شهید رجایی زاهدان نور کافی ندارد، مسئولان برای تامین روشنایی این منطقه اقدام کنند.
چرا متولیان امر برای جمع آوری معتادان و متکدیان نیمروز اقدام جدی نمی کنند؟ این افراد در هر گوشه ای که دلشان بخواهد پاتوق می کنند.
اکثر مردم دوست محمد بیکار هستند یا کار آن ها کشاورزی است که به دلیل خشکسالی های اخیر دیگر نمی توانند کشاورزی انجام دهند و شرایط زندگی برای آن ها بسیار سخت شده است.
 برای ثبت نام فرزندم به هر مدرسه ای که مراجعه می کنم بنا به دلایلی موفق به ثبت نام نمی شوم. یعنی زمان ثبت نام مدارس به این زودی به پایان رسیده است؟