بدون تیتر

*فرماندار سیب و سوران گفت: در هفته دولت امسال 55 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی شامل مسکن مددجویان، برق رسانی در این شهرستان با اعتبار 89 میلیارد و 255 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
«عبدالصمد عیسی زاده» افزود: همچنین در این مدت 4 پروژه هم در این شهرستان کلنگ زنی می شود که از مهم ترین این پروژه ها مسکن شهری 50 واحدی در شهر سوران است که برای آن 46 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
*مدیر اداره برق سراوان گفت: در هفته دولت 27 پروژه در حوزه برق رسانی در این شهرستان افتتاح می شود که این پروژه ها در قالب توسعه شبکه به منظور تامین برق متقاضیان جدید، رفع افت ولتاژ و برق رسانی به روستا های فاقد برق است.
«محمد رفیع شجاعی»ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها هزار و 119 خانوار شهرستان از آن بهره مند می شوند و برای این پروژه ها بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که 4 پروژه از اعتبارات استانی و 23 پروژه از محل اعتبارات ملی تامین و به بهره برداری می رسند.
*«آریا نارویی»، معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در هفته دولت مجموعه اقامتی با 50 سوئیت در چابهار کلنگ زنی و یک سفره خانه سنتی و نیز مجتمع تفریحی گوربند در زاهدان افتتاح می شود.