حرف مردم

مستمری بگیر تامین اجتماعی با  5 فرزند هستم اما آن قدر میزان پرداختی مستمری کم است که از پس مخارج خانواده بر نمی آیم و با 67 سال سن مجبور هستم مسافرکشی کنم.
روستای سرگوست از توابع بخش بنت نیکشهر دارای 300خانوار است اما مردم این منطقه از نعمت آب آشامیدنی سالم وبهداشتی محروم هستند.
آب مجتمع فرهنگی، پژوهشی و تفریحی شهرسوخته برخی از روزها قطع است و مراجعه کنندگانی که به این مجتمع مراجعه می کنند با مشکلاتی مواجه می شوند.
برق  کوچه های منازل ویلایی مرکز بهداشت زیباشهر چابهار سوخته است و با تاریک شدن هوا تردد در این کوچه ها امکان پذیر نیست.برای رفع این مشکل چندین بار هم به اداره برق شهرستان مراجعه کرده ایم اما تاکنون موفق به دریافت پاسخ نشده ایم.
بازار مشترک زاهدان از وضعیت بهداشتی مطلوبی برخوردار نیست و باید مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی بیشتری داشته باشند.
وانت های میوه و تره بار در زاهدان میوه را با قیمت بالا عرضه می کنند و دلیل خود را هم مبلغی می دانند که شهرداری هر ماه از آن ها دریافت می کند.
برخی از کوچه های خیابان جام جم زاهدان نیاز به آسفالت و بهسازی دارد. شهرداری باید در این زمینه ورود بیشتری داشته باشد.
قیمت پوشاک به ویژه لباس مجلسی در بازار زاهدان بسیار بالاست و اکثر لباس فروشی ها هم از برچسب قیمت استفاده نمی کنند.
مسئولان مربوطه باید نظارت بیشتری بر سوپرمارکت های زاهدان داشته باشند برخی از آن ها برای کالاها از برچسب قیمت استفاده نمی کنند و در مغازه خود علاوه بر فروش مواد غذایی اقدام به فروش و عرضه اسباب بازی،قلیان و لوازم آرایشی هم می کنند.آیا این کار آن ها قانونی است؟اگر قانونی نیست چرا نظارتی بر کار آن ها انجام نمی شود؟