حرف مردم

دست فروشان و وضعیت بهداشتی بازار مشترک زاهدان نیاز به ساماندهی ویژه دارد.
آیا نظارتی بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در زاهدان انجام می شود؟ برخی از آن ها از کیفیت چندانی برخوردار نیست و با قیمت بالا هم به فروش می رسد.
برخی از جوی های فاضلاب در خیابان های زاهدان نیاز به لایروبی دارد و در روزهای گرم تابستان بوی بسیار نامطبوعی از آن در هوا پخش می شود. شهرداری های مناطق برای رفع این مشکل اقدام کنند.
 لوله های آب محله قلندرزهی های خاش قسمت میدان امام خمینی (ره) روزها با روشن کردن پمپ آب دارد اما در شب با وجود پمپ یک قطره آب هم در لوله ها نیست. در این گرمای طاقت فرسای هوا حتی نمی توانیم از کولر استفاده کنیم.
 در زاهدان امسال با توجه به گرمای شدید، نوسانات برق سبب سوختن اکثر وسایل برقی شده است چراکه روستای سیاهدک جاده چشمه زیارت با قطعی مکرر برق مواجه است . هر چند به صورت کتبی این مشکل به ریاست اداره برق منعکس شده، اما هیچ گونه اقدامی انجام نشده است.
مسئولان به فکر ساماندهی معتادان و کارتن خواب ها در انتهای خیابان آزادی زاهدان باشند.
 در برخی از روستاها و جاده های روستایی از جمله روستای حسین آباد نیمروز تیرهای برق در وسط خیابان قرار دارد مسئولان پیگیری کنند.
افت ولتاژ برق در روستای غفورآباد سراوان بسیار زیاد بوده و مشکل زیادی را برای ساکنان به وجود آورده است.
اکثر روستاهای جنوبی استان با مشکل کمبود آب مواجه است و اهالی برخی از روستاها حتی از داشتن آب شرب لوله کشی هم محروم هستند. مسئولان به فکر برطرف کردن مشکلات این مردم باشند.
چرا ایجاد منطقه آزاد سیستان به نتیجه نمی رسد تا مردم منطقه هم برای ماندن در سیستان انگیزه پیدا کنند.