اخبار

2 نفر در چابهار غرق شدند
شهرکی- دو نفر در دریای بزرگ چابهار غرق شدند.مدیرکل پزشکی قانونی به خبرنگار ما گفت: صبح روز گذشته دو نفر  از افراد بومی منطقه در دریای بزرگ چابهار غرق شدند.«رضا عبدی» افزود: جسد یکی از این افراد که نوجوان 18 ساله ای بود، پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد.وی ادامه داد: تلاش برای یافتن جسد فرد دیگر توسط امدادگران ادامه دارد.


ضبط 59 شتر قاچاق در سراوان
59 نفر شتر قاچاق در سراوان ضبط شدند.رئیس تعزیرات حکومتی سراوان به خبرنگار ما گفت: مأموران انتظامی با توجه به اخبار و گزارش های رسیده مبنی بر ورود غیرقانونی دام از پاکستان به کوه های گردنه زرک اعزام شدند که یک کاروان شتر و دو ساربان مشاهده شد. «موسی عباس زاده محمودی» ادامه داد: ساربان ها با مشاهده مأموران 59 نفر شتر را رها کردند و به سمت ارتفاعات صعب العبور منطقه متواری شدند که شترها توسط مأموران انتظامی جمع آوری و به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.    
وی افزود: با ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی اقدام های مربوط به رسیدگی آغاز شد که در استعلام های انجام شده ارزش ریالی شترها 827 میلیون ریال اعلام و قاچاق بودن دام ها نیز تأیید شد.وی اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مستندهای موجود در پرونده و بدون صاحب بودن کالاها حکم به ضبط شترهای قاچاق صادر کرد.

کشف 80 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
80 کیلو مواد مخدر در سراوان کشف شد.فرمانده انتظامی سراوان گفت: در پی کسب اخبار مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر با استفاده از خودروهای تیزرو از سراوان به خاش موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .
سرهنگ «احسانعلی آذر پودینه» افزود: یگان های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد بعد از کنترل خودروهای عبوری با اشراف گسترده اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو 405 قاچاقچیان را که در محور قدیم سراوان خاش در حال تردد بود شناسایی و دستور ایست صادر کردند. وی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به فرمان ایست فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب ماموران با ایجاد موانع خودرو را متوقف کردند و قاچاقچیان خودرو با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 80 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.