اخبار

قاچاقچیان در انتقال 750 کیلوگرم مواد مخدر ناکام ماندند
گروه حوادث- 750 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در خاش کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی خاش و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می‌کردند، شناسایی شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمد طاهری» افزود: اعضای این باند مسلح، شنبه شب گذشته با دو دستگاه خودروی پژو در محورهای فرعی خاش گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آن ها به صورت مسلحانه درگیر شدند. وی با اشاره به این که این عملیات با درگیری مسلحانه شدید حدود نیم ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: قاچاقچیان که توان مقابله با ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 750 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد.
 
توقیف 750 میلیون ریال کالای قاچاق در ایرانشهر
750 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در ایرانشهر کشف شد.فرمانده انتظامی ایرانشهرگفت: مأموران یگان تکاوری 112 ایرانشهر حین گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع گوشی های هوشمند، کولر گازی، پارچه، صنایع دستی و سیر خارجی به ارزش 750 میلیون ریال کشف کردند.  وی با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند. 
 
باند 3 نفره سارقان دستگیر شدند
اعضای باند 3 نفره سارقان مغازه و منزل در زاهدان شناسایی و دستگیری شدند.رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی دستگیری یک نفر مظنون به سرقت و کشف مقادیری اموال از او بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار این ماموران قرار گرفت.سرهنگ «ابراهیم ملاشاهی» افزود: در تحقیقات از متهم دستگیر شده وی عنوان داشت، اموال مکشوفه را از دو نفر دیگر تحویل گرفته است که محل دقیق متهمان شناسایی و پس از هماهنگی های لازم قضایی دریک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند. وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در اظهارات خود به سرقت سه باب منزل و مغازه اعتراف کردند و اموال کشف شده تحویل مال باختگان شد و متهمان روانه زندان زاهدان شدند.